Irene Huss: Tatuerad Torso


Genre: Brottslighet, Acion, Thriller
Åldersgräns: 15 år
Tid: 1 timme och 27 minuter
Release: 17 Augusti 2007
Skådespelare: Angela Kovacs, Dag Malmberg, Emma Swenninger, Lars Brandeby, Eric Ericson,

Handling: Irene bor i Göteborg tillsammans med sin familj och hon jobbar med att lösa mord. Irenes vännina hittar inte sin dotter så när Irene åker ner till Danmark så letar hon runt och hittar något som är ännu värre än det hon åkte till Köpenhamn för.

Jag tycker: Jag brukar inte att gilla svenska filmer men den här är bra och jag gillar den! Har alla filmer i serien (6 st) stående i min ”dvd hylla” dock kommer jag inte ihåg så mycket av den som jag trodde. Men jag ger den 4/5!🙂

Kommentera

