Ny Kategori: Veckans inom Tv!

Här kommer jag lista lite vad jag har gillat på tvrutan den senaste veckan. Nyheter, skådespelare karaktärer mm.
Först ut för kategorin är den nya serien Pretty Little Liars 🙂
Jag är jätteglad att serien finns för det har redan blivit min favorit efter 2 avsnitt (tredje imorrn). Jag skulle skrivit om serien innan men jag har spenderat en och en halv vecka på oplanerad semester i Frankrike… 

Serien har jag skrivit om innan och jag är glad över att se Lucy Hale och Ashley Benson i serien oc jag gillar särsklit deras karaktärer i serien. 

Lucy spelar Aria som precis kommer tillbaka efter ett års boende i Europa. Arias pappa var otrogen och det kom fram ungefär samtidigt som Allisons försvinnande. Det som är det roligaste med Aria är att hon har ett pasionerat förhållande med sin lärare!

Ashley spelar Hanna. Hanna har ett förhållande med sin låtsas bror samtidigt som hon snattar tillsammans med en kompis. Hon har krav ifrån sin mamma och sina kompisar om att allt som har med henne att göra ska se perfekt ut. 

 
Ashley och Lucy i mitten av bilden🙂

Taggat:

Kommentera

