På slaget tolv / High Noon


Genre: Drama, Romantik, Brott
Tid: 1 och en halvtimme
Release: 2 Augusit 2009
Skådespelare: Emilie de Ravin, Ivan Sergei, Brian Markinson, Ty Olsson, Cybill Shepherd

Handling: Phoebes jobb är att prata lugnt med människor som håller på att utföra ett brott eller liknande, t ex någon som hoppar ifrån ett tak eller någon som håller människor gisslan. Men det är inte alltid en dans på rosor, Phoebe börjar nämligen få hot emot sig. I början av filmen möter hon Duncan, en barägare, vars förhållande till Phoebe utvecklar sig mer och mer… Men hoten vill inte försvinna…

Jag tycker: 4/5! Riktigt bra film, men jag fastnade inte för den. Det kändes inte som jag drogs till den som jag gjorde med ett flertal av de andra Nora Roberts filmerna. Den var inte riktigt min grej.

Taggat:

Kommentera

