Måndags TV: 7/11 2011

OBS! Markera texten för att se spoiler texten och mina tankar! OBS!Pan Am – ”Truth or dare”: I veckans avsnitt av Pan Am får flyggvärdinnorna besök av en skara sjömän, men med på resan är inte Kate. Hon är kvar i New York där hon får i uppdrag att omvandla sin älskare till CIA. Laura blir intresserad av en svart sjöman och vi får se den rasistiska sidan av 60-talet.
Jag tyckte att detta avsnittet var väldigt rörigt. Det var flashbacks och nutid här och där, vilket gjorde handligen mer komplicerad. Det här har enligt mig varit det sämsta avsnittet hitills i serien. Men jag hoppas på att nästa vecka blir bättre! 

Once upon a time 3Once Upon A Time – ”Snow Falls”: I detta avsnittet får vi se hur den elaka häxan blir elak! Kan inte fatta att hon egentligen skulle gifta mig med Charming, och att Snow White var ond från början! Det var ett jättebra avsnitt och jag blev jätteglad över att Snow och Charming återförenades igen! Men jag har en lite aning om att den elaka häxan kommer ihåg. För varför skulle hon annars vilja hålla ögonen så mycket på Charming? Hon kan annars inte veta att han har med Snow White att göra, eller? 
Detta var ett spännande avsnitt och jag ser fram emot att snart se nästa avsnitt igen! Detta är en serie jag i nuläget inte vill lägga åt sidan! 

Heartland – ”The Slippery Slope”: Jack fyller år och i samband med hans födelsedag dör en av hans nära vänner. Lou och Lisa bjuder alla på fest, medans Amy hjälper en tjej som efter sin systers död inte kännt för att rida längre.
Jag tyckte detta avsnittet var sådär. Serien börjar bli lite tråkig, det händer inte så mycket. Men jag älskar att Caleb kom tillbaka för ett par avsnitt sen, älskar honom! + att han drar med sig drama. Hoppas måndagens avsnitt inte gör mig lika besviken som detta gjorde. Såg trailern för det, det ser positivt ut!

Taggat:,

Kommentera

