Onsdags TV: 9/11 2011

OBS! Markera texten för att se spoiler texten och mina tankar! OBS!

90210 – ”Vegas, maybe?”: Austin fyller år, så Naomi stalkar honom till Las Vegas och tar självklart med sig sina vänner. Austin vill dock att Naomi inte träffar hans pappa. Annie ser Patrick med en annan tjej och förstår att hon är bara en överklass hora. Dixons drogbesvär blir värre och värre, han ligger med Adrianna. Teddy gifter sig med Shane. Silver spenderar hela resan med att jobba eller undvika Navid. Navid är på uppdrag av Jamal, men förlorar paketet hela tiden. Liam blir medbjuden på en privat pokerturnering och förlorar nästan alla sina pengar.

Jag hade nästan glömt av Dixons spelproblem, och tydligen hade de flesta i gruppen det med. Men jag gillar Dixon och Adrianna! De passar ihop, för ingen vill egentligen ha dem. Åh, vad jag önskar att Annie ska dumpa Patrick! Just nu är han bara en person som ger henne pengar. Hon förtänar någon bättre. Enligt mig ska hon vara med Liam, men han krånglade till allt när han kom tillbaka från båten, nu ska han se till att fixa det!
Silver och Navid, de passar jättebra tillsammans, men Silver vet ju bara allt på ytan. Navid kan ju inte förklara att han jobbar åt polisen, och han kan inte vara med henne, för Jamal kommer skada henne.
Jag gillar känslan av Teddy tillbaka lite då och då! Älskar verkligen han efter att han har blivit gay, men det känns som de har med honom bara för att fylla ut tiden, och då skulle de lika gärna kunna skita i honom.
Jag har glömt nämna Naomi, det känns väldigt drastiskt, men tydligen litar hon inte helt på Austin, som förestän borde försvara henne inför hans pappa!

New Girl – ”Cece crashes”: Cece dumpar sin pojkvän och sover hos Jess, vilket gör killarna galna. Cece säger också till Jess att Nick gillar henne! 

För första gången kändes Cece verklig, innan har hon vart som en robot som dragit iväg Jess ifrån killarna. Men killarna beter sig väldigt överdrivet runt henne. Hon är faktiskt inte så het.
Jag gillar tanken på Jess och Nick, den har aldrig slagit mig förut, men när Cece sa det känns det så rätt, för han är den ända killen som bryr sig om henne på riktigt!
Jag önskar bara att Jess kunde sagt att hon gillade honom eller inte gillade honom.

Covert Affairs – ”Uberlin”: Annie och Arthur hjälps åt att lösa ett fall i Berlin, ett fall med en start ett tiotal år tidigare. Medans Auggies vän dör i D.C. och han träffar hennes lillasyster. 

Arthur verkar ha haft något med den där tjejen i Berlin. Jag tror Joan var rädd för det med. Jag gillar inte Arthur, han har ingen riktig roll i serien enligt mig.
Jag gillar inte att Jay är borta, det har blivit så tråkigt, för innan var han iallafall på G med Annie, men nu har hon ingen. Jag förstod inte heller vad som hände med Ben, they were meant to be.
Jag gillar Auggie och lillasystern, han förtjänar en ny tjej eftersom de han har haft tidigare har varit en reporter som ville få ner CIA och en brottsligen, som kan ha varit the lov of his life.

Glee – ”The first time”: En talentscout tittar på Finn när han spelar, medans resten av gänget satsar hårt på premiären av musikalen. Och då menar jag hårt,Artie vill att både Rachel och Blaine förlora sina oskulder för att prestera bättre. Blaine besöker the Voblers, och får senare i sällskap med Kurt ett förslag av en av de nya Voblers att gå på en gayclub. 

Ja, äntligen förlorar Rachel oskulden! Hon är en av de sista som gör det! Hon gör det av fel avsikter i början men jag är glad när hon ändrar sig och säger till Finn att hön gör det för att hon älskar honom. Att Finn förlorar chansen att spela football på college gör mig besviken, ska han inte få ha ett liv? Måste alla hans planer helt plötsligt gå i kras?
Det Blaine gör mot Kurt i bilen är fel, men jag gillar sätet han gör det upp på senare. Jag önskar dock att den där Voblern inte kommer igen, han kan verkligen sätta käpparna i hjulet för mitt favoritpar.

Det ända tråkiga med det här avsnittet är att de fokuserade så mycket på Rachel, Finn, Blaine och Kurt. Jag ville se fortsättningen på Rachels mamma och Puck! Jag saknar dessutom Mercedes! Varför övertalade hennes pojkvän henne att lämna New Directions! Nu försvinner all dramatik mellan henne och Rachel utan anledning! Jag ville verkligen se dem lösa det! Men det kanske händer nästa vecka?

Taggat:, , ,

Kommentera

