Fredags TV: 11/11 2011 Del 2

OBS! Markera texten för att se spoiler texten och mina tankar! OBS!

Grey’s Anatomy – ”Dark was the Night”: Henry blir sjuk, och eftersom Teddy inte får operera på honom så ber de Cristina göra det utan att berätta vem hon opererar på. Meredith och Alex åker för att hämta ett barn på ett annat sjukhus, efter att Meredith och Derek precis fått veta att de inte kommer få tillbaka Zola.

De det gjorde mot Cristina var grymt, och jag vill inte ha en död Henry, han är den nyaste och bästa karaktären i nuläget. Han får allt att verka så bra, och tryggt på något vis. Jag tror att Cristina kommer ha dåligt samvete, och chansen är stor att det blir som efter skjutningen när hon blev en bartender.

Teddy kommer vara ledsen och ångra det sista bråket de hade om med-school. Owen och de andra kommer säkerligen ha dåligt samvete om att de ljög för Crisitna. 

Jag tycker så synd om Meredith och Alex! De dör nästan, och när de väl kommer ut så det första de ser är massa döda kroppar överallt, hoppas de blir räddade!

Det här var säsongsavslutningen, och det har ännu inte kommit något besked när nästa del av säsong 8 drar igång.

Charlie’s Angels – ”Royal Angels”: Änglarna räddar en numera kung för ett land med stora politiska problem.

Jag har gillat serien trots sin almost b-klass. Men det kan vara för att jag gillar filmerna. Men nu är allt över, och det är jag glad för. För er som har missat det, serien blev avslutad för förlåga tittarsiffror och det kommer inte komma fler avsnitt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Taggat:,

Kommentera

