Gossip Girl Fashion

Sökte runt lite och hittade den här sidan http://www.gossipgirlfashion.net/ ! Där de skriver om de olika karaktärernas outfits i de olika avsnitten av allas vår älskade Gossip Girl! Men det är inte alltid kläderna är billiga, eftersom det är designerkläder.

De visar likaså bilder på kändisarna utanför tagningarna, och vad de bär.

Blair har alltid varit min favorit i Gossip Girl, både karaktären och klädmässigt, (Spoilermen nu med en gravid Blair, har Blairs klädstil ändrats helt till enligt mig, fula kläder. Det sistnämnda gäller Serena med.

Min nya ikon är Charlie Rhodes, för hennes garderob är både enkel, still full och samtidigt i Upper East Side stil!

Märkt: ,

En tanke på “Gossip Girl Fashion

  1. Charmed Sisters blogg 7 december, 2011 kl. 11:00 Reply

    sv: Förlåt att det tog lite tid innan jag svarade (hade bloggpaus) men det skulle vara jättekul att länka varandra! 🙂 Jag gillar din blogg!

Lämna en kommentar