Grey’s Anatomy – ”Suddenly”

OBS! Markera texten för att se spoiler texten och mina tankar! OBS!

Åhh, detta var ett av de bästa avsnitten enligt mig. Älskade det! 

Jag gillar inte Marks nya flickvän, hon verkar vara en person som charmar sig in och är någon annan för att imponera på andra. Så som hon gjorde inne i OR, och berättade för Lexie efteråt. Lexie å andra sidan var riktigt mogen efter att ha tillbringat några timmar med henne. Älskade Lexies kommentar efter operationen om att hon gillar den nya flickvännen. 

Mark kunde struntat i att ”rubb it in her face” om man säger så, när han snackade om sitt sexliv inne i OR när Lexie står bredvid! Dålig stil Mark. Men nu när det inte är något mellan Avery och Lexie längre så kanske det blir Mark och Lexie igen? Eller aa, jag hoppas det för de är meant to be, och enligt seriens skapare är det samma sak. 

DE FICK TILLBAKA ZOLA! Det förtjänade verkligen Meredith, efter en så sorglig kväll och hon vill ju inte ha ett annat barn. Soc tanten verkade glad med. Nu kanske de äntligen kan få behålla Zola! 

Jag hatar det Owen gjorde mot Cristina! Det kommer han säkert få sota för. Det var trots allt bara någon säsong sen de blev tillsammans igen! 

Jag älskade Teddy och Henry! Undra hur hon kommer klara sig nu? Det sista de gjorde vara att tjafsa om Med. School. Och de sista bilderna visade en gråtande Teddy över en död Henry, hon såg ut som en katastrof. Hoppas det löser sig! Har äntligen börjat att gilla Teddy och då vill jag inte att jag ska gå tillbaka och ogilla henne igen!

Taggat:

One thought on “Grey’s Anatomy – ”Suddenly”

  1. Bea 10 januari, 2012 kl. 09:35 Reply

    Kul att läsa dina tankar kring GA!🙂 Vi tänker typ i samma banor. Skrev själv ett inlägg igår kväll om det avsnittet.

Kommentera

