Greek Säsong 2

Genre: Drama, Komedi
Avsnitt: 20
Tid: 45 minuter
Visnings år: 2008-2009
Sammanlagda säsonger: 4 – avslutad serie
Vinster & Nomineringar: 6 nomineringar
Skådespelare: Scott Michael Foster (Cappie), Spencer Grammer (Casey Cartwright), Jake McDorman (Evan Chambers), Amber Stevens (Ashleigh Howard), Dilshad Vadsaria (Rebecca Logan), Jacob Zachar (Rusty Cartwright)

Handling: Hela gänget är tillbaka efter ”Spring Break” och har en massa konflikter att lösa upp. Cappie och Rebecca måste reda ut sina problem när en video på en strippande Rebecca kommer ut, medan ZBZ förbered för ett kommande val om vem som ska bli den nästa ZBZ president. Samtidigt får Evan en ny flickvän, vilket Casey hatar! Kanske för att det är hennes frenemie? En säsong med mycket drama, särskillt i mitten av säsongen när ett nytt skolår börjar och ännu mer drama kommer till Cyprus Rhodes.

Jag tycker: Jag älskade denna säsongen, andra säsongen brukar vara då man bestämmer sig för att fortsätta kolla eller inte, jag bestämde mig efter första avsnittet! Avsnittet jag gillade mest var nog det sista på säsongen, end of the world. Men vad mer kan jag säga? Jag älskar Cappie och Casey, även om det inte avslutades som man hade hoppats! Väldigt spännande och dramatisk säsong!

Taggat:

Kommentera

