Hösten 2012 – Vilka går vidare?

Observera, detta är för amerikanska serier!

Så sidan tv-guide har gjort en lista över vilka serier de vet kommer få en säsong (renewed), nästan 99% säker på att gå vidare (Looking good), kommer troligtvis inte gå vidare (not looking good) och de som redan är avslutade (cancelled). Här kommer de serier jag följer och under vilken kategori de hamnar under. Många av serierna håller jag dock på att kolla ikapp, osv. För full lista, se HÄR

Renewed:

Looking Good:
2 Broke Girls
90210
Alcatraz
Bones – jag är inne på säsong två
Glee
Gossip Girl
Grey’s Anatomy
Hart Of Dixie
New Girl
Once Upon A Time
Private Practice – Jag är inne på slutet av säsong 2 
Revenge
The Secret Circle
Smash
Suburgatory
The Vampire Diaries

Not Looking Good
The Finder
Nikita
Ringer – Jag slutade titta efter 5 avsnitt är dock ett stort SMG fan!
The River – Visade sig inte vara riktigt min smak
Pan Am
Whitney

Cancelled:
Charlie’s Angels – Nyheten kom i höstas. 
One Tree Hill – CW gick ut med det förra året, OTH fick denna säsongen för att göra ett avslut
The Playboy Club – Nyheten kom efter ca 5 avsnitt

Åhh, är jätteglad för att så många av mina favvoserier är med i Looking Good! Snart kommer förhoppningsvis nyheter om serier som går vidare! Lite besviken på att The Finder och Whitney inte fått högre tittarsiffror! Alltid serierna jag kollar ut först på Onsdagar och Fredagar.

 

Taggat:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Hösten 2012 – Vilka går vidare?

  1. Beatrice 29 februari, 2012 kl. 08:15 Reply

    Sv; Åh tack så mycket! Va glad jag blir att något uppskattar det man gör🙂

    • Sara K 1 mars, 2012 kl. 07:50 Reply

      Ja! Det är alltid det bästa att visa sin uppskattning! Det gör ingen skada att göra någon annan glad!🙂

  2. Serienyheter « Filmer & Serier 17 mars, 2012 kl. 01:56 Reply

    […] Broke Girls får en säsong 2! Jag är inte så förvånad, som jag har skrivit innan så har den legat bra till trots att den startade i […]

Kommentera

