MTV Movie Awards 2012 – Recension

Enligt mig var det många bra filmer som var med och tävlade om filmerna i årets MTV Movie Awards, jag har sett ungefär hälften av filmerna och de var värda den respons de fick i årets gala.

Nu startar vi med det bra:

  • Russell Brand var årets ”host” och jag gillade honom. Han gjorde jobbat bra, men jag ogillade att han sa ”Twilight, Hunger Games” hela tiden då jag inte förstog meningen med det.
  • Alla snälla tack tal! Gillar speciellt Emma Watson, Emma Stone, Jennifer Aniston och Shailene Woodley.
  •  Jag gillade också presentationerna av de flesta priserna, så som ”Dirtbag”, ”Fight” och ”Transformation”! Vem älskar inte när Channing Tatum och Joe Manganiello tar av sig?

Några av kvällens dåliga inslag:

  • Som sagt, ”Twilight, Hunger Games”, tänkte också på hur Brand snackade på om Charlie Sheen’s alkolism och narkotika missbruk. Börjar tröttna på att se det överallt nu.
  • När ”Bästa kyss” skulle presenteras, det var inte ens roligt. Hade hoppats på något bättre Adam Sandler, Andy Samberg, och Leighton Meester!
  • Charlie Sheen introducerar årets partyfilm, finns det någt sämre?

I helhet skulle jag kunna säga att jag kommer se galan igen! Kanske till och med live!(?) Och den var helt okej att titta på ifrån MTV’s hemsida. Ge lite snäll kritik åt Russell Brand och låt honom göra det nästa år igen! Det var han värd!

Taggat:

Kommentera

