Monarch of the Glen säsong 2

Genre: Drama
Avsnitt: 8
Tid: 55 minuter
Release: 2001
Samanlagda säsonger: 7 – avslutad serie 
Skådespelare: Alexander Morton, Susan Hampshire, Hamish Clark, Dawn Steele, Alastair Mackenzie, Richard Briers

Handling: Den andra säsongen av den skotska serien startar med en smäll! Äntligen säger jag bara, när paret jag väntat på ska göra slut i en säsong äntligen gör slut. Pengaproblemen på Glenbogle House verkar aldrig försvinna och en kärlekstriangel tar form. Samtidigt har Hector och Killwille sina vanliga tjafs.

Jag tycker: Jag älskade Katrina och Archie i första säsongen, men i andra hejjade jag på Lexie och Archie! Kan han aldrig bestämma sig? Säger fortfarande att det här är en grymt bra serie, trots att den är från 2000 borde alla se den!

Taggat:

Kommentera

