Tävling – Vinn Gossip Girl Säsong 1

Nu har jag kommit över första säsongen av Gossip Girl (som jag redan äger), och därför tänker jag lotta ut den till er läsare! Jag har skrivit om första säsongen HÄR och jag gillade den mycket!

Tävlingen avslutas på Lördag 1/9 2012 klockan 12:00, vinnaren kommer upp på senare under dagen.

För att vara med och tävla:
Följ Filmer & Serier via Bloglovin/Twitter/Facebook
Gilla inlägget på Bloglovin
Skriv om tävlingen på din blogg

Kommentera vad du har ”gjort” i kommentarsfältet nedan och kom ihåg, ju fler saker som händer desto större är chansen att du vinner boxen! 

Tävlingen avslutas på Lördag 1/9 2012 klockan 12:00, vinnaren kommer upp på senare under dagen.

 

Taggat:,

7 thoughts on “Tävling – Vinn Gossip Girl Säsong 1

  1. Beatrice 25 augusti, 2012 kl. 06:12 Reply

    Jag vill gärna vara med och tävla! Jag följer på bloglovin’ och har gillat inlägget där🙂

  2. John Erik 25 augusti, 2012 kl. 07:48 Reply

    Jag är med för min dotters skull som är ett stort Gossip Girl fan. Följer filmer & serier på facebook och har delat tävlingen!

  3. Carnal Innocence « Filmer & Serier 26 augusti, 2012 kl. 10:13 Reply

    […] Kommentarer « Tävling – Vinn Gossip Girl Säsong 1 […]

  4. Malin 26 augusti, 2012 kl. 11:21 Reply

    Jag vill gärna vara med och tävla! Blev nr 18 som facebookgillare🙂 Jag har inte sett Gossip Girl, vore kul att se🙂

  5. Gulnas 26 augusti, 2012 kl. 08:32 Reply

    Hej jag vill så gärna vinna, jag kan älskar
    verkligen GG!🙂
    Jag gillar er på fb men tyvär har jag ingen blogg där jag kan länka er osv…:/
    Som sagt vill jag jätte gärna vinna och ni har en underbar blogg, fortsätt så!!🙂

  6. Gossip Girl Säsong 4 « Filmer & Serier 28 augusti, 2012 kl. 07:58 Reply

    […] glöm inte tävlingen! Vinn en Gossip Girl box HÄR! Avslutas 12.00 på Lördag (1/9-12) Share this:TwitterFacebookGillaGillaBe the first to like […]

  7. Sofie L 30 augusti, 2012 kl. 04:22 Reply

    1. Jag är gärna med. Gillar pà FB med namn Sofie Lindholm

    2. Följer pà bloglovin och blev nr 5 att gilla inlägget

    HOPPAS

Kommentera

