Glee 4×01 ”The New Rachel”

Markera texten för att se vad jag tycker:

Yeeey! Glee är tillbaka, och det med en smäll! Jag älskade avsnittet och jag vet inte vad jag ska börja med, så jag börjar med de som blev ”kvar” på McKinley. Det första jag tänkte var, värst vad ego de har blivit. Allt handlar om popularitet och att vara taskiga mot andra! Men jag är glad att de ändrade sig mer mot slutet när de fattade hur bra Marley är. Jag tror Marley kommer bli ”the new Rachel” fast ,ed ett något sämre självförtroende och jag är glad att Sam pratade med henne i slutet, för de är ju typ i samma situation. Pucks bror! Åh, Puck var en av mina favorit karaktärer! Hoppas hans bror är minst lika rolig som karaktär och att Puck kommer in i bilden lite mer! 

Nu till det de som lämnade McKinley, jag är lite glad att det inte går så bra för Rachel i NY, det skulle vara väldigt orealistiskt om allt gick som hon ville. Men det är bra att hon träffade den där killen i duschen! Särskillt om  hon kan sluta vara ledsen över Finn för ett tag, (kommer Finn komma tillbaka?!) och bara ha kul som hon verkar ha med den killen! Jag älskar att Kurt kom till NY tillslut, frågan är bara hur det går med Kurt och Blaine. Jag gissar på att det kommer vara en av de stora händelserna i serien eftersom det verkar som Kurt kommer vara kvar ett tag. 

Men var har de andra ”Seniors” tagit vägen? Varför var inte de med i första avsnittet och kommer de komma tillbaka? Jag vill veta mer! Ge mig nästa avsnitt nu!

Taggat:

Kommentera

