Ny Serie – Nashville

Rayna James har varit en av de största Country musikerna på hur länge om hellst. Men när hennes nya skiva inte säljer så bra som skivbolaget hade hoppats tvingas hon att sammarbeta med den unga Juliette Barnes, som enligt Rayna ”inte skulle klarat sig som en av mina bakgrundssångare”. Men med Juliette kommer massa problem med band, osv. Kommer Rayna kunna fortsätta vara artist trots sin inte så unga ålder?

I rollerna finns Connie Britton (Friday Night Lights, Spin City), Hayden Panettiere (Heroes, diverse chick-flicks), Charles Esten (Big Love), Eric Close (Chaos, Now and Again), Clare Bowen, Jonathan Jackson (General Hospital) och Sam Palladio. Nashville kommer vara ett 40-minuters drama som startar den 11 Oktober (svensk tid) i USA.

Jag tror detta kommer bli en serie med mycket drama och musik. Jag tror det kommer att falla mig i smaken men det är osäkert om den kommer vara kvar. Jag tror att den överlever max en säsong… Men jag kan ha fel (det hoppas jag)!

Taggat:

Kommentera

