Downton Abbey 3×01 & The Mob Doctor 1×01 ”Pilot”

Markera för att se texten:

Åh! Äntligen säger jag bara! Är glad för Matthew och Marys skull, särskillt att de gifte sig. Påtal om Mary och Matthew, jag älskar ”promon” till nästa vecka när Matthew säger att det är känns konstigt att ligga i Marys säng, kunde nämligen inte sluta skratta! Gillar också att familjen Crawley faktiskt försöker att acceptera Branson, Sibyll var alltid lite av en favorit till mig och det känns fint att hon kom in i bilden igen. Och Lady Granthem (den gamla alltså) tillsammans med Coras mor är en sak jag hoppas mer av i resten av säsongen!

Markera för att se texten:

Jag blev inte helt såld på denna serien än… Jag gillade inte hur man fick veta så mycket om hur Grace liv ser ut redan i första avsnittet, jag blev förrvirad när så mycket olika händelser och personer kom in i bilden samtidigt. Men jag gillar hur stark Grace är som person och hur hon stog upp mot Morretti (stavning?). Tråkigt doc att det slutade som det gjorde, jag är nämligen inte mycket för döda människor överallt. 

Taggat:,

Kommentera

