Bones 8×01 ”The Future in the Past”

Markera för att se vad jag tyckte om avsnittet:

Yes, Finally! Jag är så glad över att Bones och Booth fortfarande älskar varandra trots att Bones i vissa fall gjorde fel… Jag har fortfarande inte bestämt mig ifall jag gillade att Bones lämnade Booth sådär… Fast Bones hår!!! I hate it…

Skönt att de tog Pelant (stavning?) tillslut! Men han har säkert bara ändrat sin identitet genom datorn, han visste väll att han skulle åka fast förr eller senare, men vad är det med den där konstiga FBI agenten? Jag tror ha jobbar med Pelant, men det känns så uppenbart!

Kort och gott, ett suveränt avsnitt i sann Bones anda!

Taggat:

Kommentera

