Downton Abbey 3×02 & The Mob Doctor 1×02 ”Family Secrets”

Jag gillade inte detta avsnittet lika mycket som det förra. Det var lite segare och det hände inte alls lika mycket. Jag tycker också att det var tråkigt att de spolade fram så man missade smekmånaden! Tycker också det är tråkigt att de inte får tag i pengarna som behövs för att behålla Downton, men Mary gör lite fel när hon ger pikar till Matthew hela tiden om att han kan skänka Lavinia’s pappas pengar. Kan hon inte förstå ett nej?

 Det här avsnittet var mycket bättre än det första! I nuläget kommer jag fortsätta se lite till. Men jag vill gärna att Grace byter pojkvän till Franco och dumpar läkar killen. Dessutom vill jag veta mer om deras historia och Graces historia med sin bror och alla dessa maffia bosser! Ser helt klart fram emot nästa veckas avsnitt!

Taggat:,

Kommentera

