Veckans inom TV v. 40 #1

Downton Abbey 3×03:

Jag tycker det Cora sa till Ms Hughes, om att även om hon hade cancer fick hon stanna hos Crawleys, var väldigt snällt! Men det på Ediths bröllop, jag tänkte att det inte kunde gå helt perfekt. Det är liksom inte så det funkar på Downton. Men varför vill de inte låta Edith vara lycklig? Det känns som om den här säsongen fokuserar mer på Edith och hon växer upp mer.

Revenge 2×01 ”Destiny”:

 Åh! Avsnittet verkade lite drygt i början, men i slutet! Herregud! För det första, det skulle vara riktigt konstigt med Revenge utan Victoria Greyson. Men jag hoppas fortfarande att hon och Emily ska bli vänner! Men Nolan och Emily som roomies blir toppen! Men babyn måste ju vara anledningen till att Amanda och Jack fortfarande är tillsammans. Det syns tydligt att han inte gillar henne längre, och tänk på hur han betädde sig när han fick veta att Emily var tillbaka i stan… Ashley och Daniel: inga kommentarer. Men jag började faktiskt gilla Charlotte för första gången, hon känns inte lika mycket som en bortskämd brat!

The Mob Doctor 1×03 ”Protect and Serve”:

 Denna serien börjar enligt mig äntligen ta fart! Jag gillade avsnittet denna veckan mer än det förra! Jag gillar också hur man fick veta mer om Graces familjs historia och mer om relationsionen mellan Franco och Grace (som jag fortfarande önskar ska hända). Men Moretti lever fortfarande?! Hur? Såg vi inte honom skjutas eller? Och att Franco jobbar med honom och ljuger ännu en gågn för Grace när hon ber honom vara ärlig! Jag tänkte också på hur mamman och Constantine betädde sig, jag gissar på att de var tillsammans medans barnens pappa levde…

Hart of Dixie 2×01 ”I Fall to Pieces”:

 Åh, jag var så glad i Säsongsfinalen för Zoe och Wade, då slutar det med George. Jag är glad att hon inte valde någon av dem, särskillt inte George! Känns som Zoe är en back-up för att Lemon inte alltid räcker till. Jag gillar hur de ska få Lemon att ”växa upp”, och jag gillade också när Lemon och Zoe pratade. Jag hoppas på lite vänner där! Gillar också hur Lavons ”ex” kommer tillbaka! Särskillt eftersom hon blev Zoe’s vän.

Emily Owens M.D. 1×01 ”Pilot”:

 Den är väldigt vek hittills men jag ska nog fortsätta se detta doktorsdrama i några avsnitt till. Jag vet inte vad det var som band mig till serien, men det är skönt att Emily är väldigt mycket som vanliga människor. Jag är glad att det inte blev något med kompisen, jag vill att det ska bli något med läkaren i grönt! Hoppas! Hoppas!

Här kommer trailern till Emily Owens M.D. eftersom jag missade skriva om serien:

Taggat:, , , ,

Kommentera

