Veckans Avsnitt v. 40 #2

The Mindy Project 1×02 ”Hiring and firing”:

Jag älskar denna serien! Jag önskar bara att den kunde vara längre. Och Mindy är en riktigt bra karaktär. Dock hände det inte så mycket i avsnittet som jag hade önskat!

Ben and Kate 1×02 ”Bad Cop/Bad Cop”:

 Åh, jag gillar inte alls denna serien. Detta var sista avsnittet jag såg… Det händer alldeles för tråkiga händelser, skådespelet är bara okej och humorn är inte rolig! Dock gillar jag tjejen som spelar Kate, hon är faktiskt riktigt bra i sin roll!

New Girl 2×03 ”Fluffer”:

 Detta var inte världens bästa avsnitt, jag gillade det nästan inte mycket alls. Dock känns det som om bra saker är påväg att hända mellan Jess och Nick, men det kändes det som i förra säsongen med! Annars finns det inte mycket att säga om detta avsnittet, i stort sätt det ända som hände var mellan Jess och Nick!

Grey’s Anatomy 9×02 ”Remember the Time”:

 Det var skönt att de vad som hände efter kraschen, jag är glad att Christina kom över chocken efter vad som hände i skogen. Jag önskade bara att Owen inte hade sagt det där i slutet att de inte hade någon chans kvar, för mig var det flera fina Owen-Christina ögonblick och jag hoppas verkligen att de löser detta! Sen var det synd det med Arizonas ben, men Callie hade ingen riktig chans. För vem vill att Arizona dör?

Glee 4×04 ”The Break-Up”:

 Blaines framträdande var riktigt vackert, det på baren i NY. Men det är solklart att både han och Kurt är olika personer nu om man jämnför med när de blev tillsammans! Det tycker jag var bra! Jag gillade inte hur Rachel gick tillbaka till sitt gamla jag när Finn kom in i bilden igen, jag gillar new-Rachel bättre och hon passar bra med Brody! Jag är ledsen över Brittany och Santana, de jobbade så hårt på att vara med varandra i förra säsongen och det första som händer nu är att det tar slut! Men jag är också glad att Santana sa det hon gjorde om Brittanys nya vänner, jag är glad att Marley sa det till lill-Puck med!

Made in Jersey 1×02 ”Cacti”:

 Detta avsnittet var lite tråkigare än det förra men jag är glad att man äntligen för följa mer om hennes bakgrund, dock längtar jag tills hon får ett riktigt love-interest för hon är en riktigt goo’ person!

Taggat:, , , , ,

Kommentera

