Bones 8×03 ”The Gunk in the Garage” + Bones 8×04 ”The Tiger in the Tale”

Jag vet att det är rörigt med 3 olika inlägg (och att avsnittsrecensionerna kommer sent) men annars blir det så många kommentarer på olika serier + att de blir kortare! Snart försvinner också vissa serier eftersom intresset kommer försvinna och förhoppningsvis har jag mer tid snart!

Bones 8×03 ”The Gunk in the Garage”:

Jag förstår varför Booth gjorde som han gjorde, pappers arbetet är inte mycket för honom. Jag tror han också insåg att Brennan inte ser det som om hon köper saker till honom utan till familjen. Han lever liksom inte av hennes pengar om ni förstår vad jag menar? Annars är det inte mycket att säga mer än att jag tycker Suit ska dumpa Daisey för den nya tjejen! Så mycket mer drama och kemi mellan de två!

Bones 8×04 ”The Tiger in the Tale”:

Åh, Brennan blir ledsen när hon ser döda djur. För mig känns hon mänskligare och verkligare på något vis! Jag är också glad att Suits och Daisy gjorde slut. Och jag vill avsluta med att säga Brennan for president! Det skulle vara grymt!

Btw, om ni undrar varför jag inte skriver om 90210, Chicago Fire, Scandal eller Elementary just nu – jag har lagt dem på hög pga av tidsbrist!

Taggat:, , , ,

Kommentera

