Vackans Avsnitt v.41 #2

The Mindy Project 1×03 ”In the Club”:

 Vilken dialekt Penelope från GG har… Hate it! Men tycker detta avsnittet var jättebra! Hoppas det händer mer mellan Mindy och den där Josh…

New Girl 2×04 ”Neighbors”

Känns som om detta avsnittet var mycket som gamla avsnitt. Kan de inte komma på något nytt?

Hart of Dixie 2×02 ”Always on my mind”:

Jag gillar Zoe och Wade tillsammans även om det i stort sätt bara handlar om sex! De har så bra kemi! Jag blev glad när det var meningen att Lemon skulle servera sin pappa och det blev fel, det visar ännu en gång att hon inte är så perfekt som alla tror. Att George började leta efter ett one-night-stand var ett gott tecken, jag tycker han ska släppa taget om Zoe, för han ville inte ha henne förän det var för sent! Ruby och Lavon passar grymt bra ihop! Bara de inser det själva så blir jag glad!

Arrow 1×01 ”Pilot”:

Den var riktigt bra, jag trodde det skulle vara mycket mer action och var därför rädd att jag inte skulle gilla den, men det blev tvärt om. Jag ser verkligen fram emot att se mer av denna serien… Jag tror den kan utvecklas till en favorit. Jag hoppas bara att Oliver och Laurel blir tillsammans. De har mycket kemi! Men lite mysko att det var mamman som hyrt kidnapparna, det hade jag aldrig trott…

Taggat:, , ,

Kommentera

