Veckans Avsnitt v.41 #1

Downton Abbey 3×04:

 Jag gillar det som antagligen kommer hända med Daisy och Alfred, för jag är väll inte ensam om att tycka att det är mer än bara vänskap? Och jag gillar inte alls hur Branson beter sig mot Sibyll, dock är det positivt att hon kommer stanna på Downton ett tag till. Dessutom tror jag inte hon kommer vara den enda gravida dottern så länge till, för vad hände egentligen när Mary var hos läkaren?

Revenge 2×02 ”Resurecction”:

 Jag tycker allt gällande Emilys mamma är spännande! Dessutom gillar jag den nya killen men jag tycker trots allt att Daniel och Ashleigh ska göra slut så att han kan ta tillbaka Emily. De är som gjorda för varandra. Det Daniel gjorde för Charlotte var jättefint! Jag tror alla skulle vilja ha en sån bror! Men att Victoria offrade allt för Charlotte, eller gjorde ho det bara för att komma tillbaka till sina pengar? Hmm…

The Mob Doctor 1×04 ”Change of Heart”:

 Det är alltid lika roligt att se gur Grace hade det som barn, och jag kan inte klaga över alla de scener då man får veta mer om Grace och Franco! Det syntes tydligt när de var i sjukhusets garage och han träffade Brad att han fortfarande älskar henne. Men jag gillar inte allt han håller på med, med Moretti… Tycker Constantine är en bättre man och mer lik en maffiaboss! Idag gillade jag mest hur hennes gamla vänner kom med tillbaka i allt och vad Grace gjorde med Tracy.

Nashville 1×01 ”Pilot”:

 Det första jag tänkte var: Wow! Vilken stämning! Helt klart en serie jag kommer fortsätta se!Det könns skönt också att Juliette Barnes inte är den där divan, utan hon kommer ifrån en ”dålig” uppfostran och har känslor. Hoppas både tjejen och killen på cafeét blir upptäckta, det skulle vara tråkigt om det bara blev en! Så måste jag bara tillägga att det Rayna gjorde mot sin kompis (den mörkhyade mannen) var fel, hon hade trots allt lovat honom först…

Gossip Girl 6×01 ”Gone maybe Gone”:

 Gossip Girl är tillbaka, och med ett riktigt bra avsnitt dessutom! Innan har jag stört mig jättemycket på Serena, men nu tycker jag faktiskt att hon förtjänar att vara lycklig med Spencer och jag hoppas att det håller!Dan tänker jag inte prata om, men Blair och Chuck å andra sidan! Herregud vad gulliga de är tillsammans! Hoppas detta verkligen funkar!

Taggat:, , , ,

Kommentera

