Veckans Avsnitt v.41 #3

Beauty and the Beast 1×01 ”Pilot”:

När jag skrev om denna serien i September trodde jag den skulle bli en favorit. Efter detta avsnittet är jag lite osäker. Många av de saker som hände var med i trailern. Men det fanns en kraft i avsnittet som gör att jag vill se nästa avsnitt nu! Jag tycker detta är en serie som passar alla, även de som inte älskar övernaturligt… Undra hur länge de kommer dra med att Catherine och Keller blir tillsammans, kommer hon vara tvungen att såra obducenten många gånger innan dess?

The Vampire Diaries 4×01 ”Growing Pains”:

Jag hade trott att de skulle spola fram tiden lite, men jag är glad att de inte gjorde det. Det var skönt att se Elena transformeras, men räcker verkligen så lite blod? Dessutom märks det att Damon fortfarande gillar henne, han sa från början att hon skulle dricka blood så hon slapp torteras, men Stefan tyckte inte det… Åh, jag börjar störa mig så på honom nu, kan inte Elena välja Damon, alla vet att hon vill! Men det som var med Bonnie, när hon skulle göra förtrollningen på Elena och sen på Klaus, det med mormorn kan inte vara allt. Eller? Jag börjar gilla Rebekah nu, hon verkade verkligen ångra sig, och det var lättare att förstå varför hon gjorde som hon gjorde bara för att hon älskar Klaus. Synd att han tydligen inte känner likadant…

Taggat:,

One thought on “Veckans Avsnitt v.41 #3

  1. Jouline 15 oktober, 2012 kl. 08:55 Reply

    Ja, vill du ha din länk i ett inlägg eller en länk i menyn?

Kommentera

