Veckans Avsnitt v. 42

Downton Abbey 3×05:

Åh, asså vad är det för förbannelse som har lagts över familjen Granthem? Sibyll har alltid varit en av mina favoriter tillsammans med Mary. När jag såg detta grät jag. Men vad kommer Brandson göra nu? Han var i panik. Och den ännu större frågan, hur kommer hela familjen reagera mot honom?

Revenge 2×03 ”Confidence”:
Herregud! Jag gillar fortfarande inte Daniel och Ashley, det märks tydligt att han gillar Emily. Jag gillar inte heller Amanda, hoppas hon skrivs ut! Tror dock inte det kommer att hända inom en snar framtid så hoppas istället på att Jack lämnar henne! Emily och Aiden, det är skönt att få veta mer av deras historia och jag tror han fortfarande gillar henne. Jag tror Emily gör det med, men hon är rädd, rädd att bli lämnad igen! Conrad och Victoria kommer gifta sig igen, HAHA! Det roligaste var helt klart deras ordbyte efter reportern hade gott och Victoria fick veta det!

Gossip Girl 6×02 ”High Infidelity”: 
Chuck och Blair är så härliga. De vänatr på allvar. De ser inte äns på någon annan. Gamla Blair var tillbaka, jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag gillar ”vuxna” Blair som var med Louis bättre. Jag hoppas Nelly Yuki är med mer! För hon skapade riktigt bra drama och det är alltid kul när allt inte går som det ska för Blair! Jag gillar Serenas förändring till denna säsongen! Men att Nate ligger med Stevens svärson? Lite väl av ett sammanträffande, men jag hoppas det håller i sig! Sen till Nate och Dan, jag tänkte hela avsnittet – den enda som egentligen kan säga ja till detta är Nate. Han har hela tiden haft som avsikt att avslöja Gossip Girl och att inte censura något!

Hart of Dixie 2×03 ”If it makes you happy”:
Jag älskade scenen i slutet när Zoe visar att hon vill ha mer med Wade än bara ett bra ligg! (Ursäkta språket) Och han verkar känna samma sak! Jag tror jag sa det förra veckan med, men jag gillar hur Lemon försöker ta sig in i vuxen livet. Och jag gillar att det inte funkar till 100%

Nashville 1×02 ”I Can’t Help It (If I’m Still in Love with You)”:
Andra avsnittet av denna nya serie, och jag är fast. Men jag tycker helt klart Rayna ska lämna Teddy och bli tillsammans med Deacon igen. Hur hon lämnade honom var hemskt! De gjorde aldrig ”slut”, dessutom syns det att hon är avundsjuk på Juliette. Jag tycker Juliette och Deacon är riktigt bra tillsammans med, men det märktes att Rayna kommer alltid komma före. Sen tycker jag också att Scarlett ska bli tillsammans med Gunnar, han är snäll mot henne och vill hennes bästa medans henes pojkvän vill att han ska vara i första hand! I skrivandets stund kan jag bara tänka: GE MIG TORSDAG!
Arrow 1×02 ”Honor thy father”:

Beauty & the Beast 1×02 ”Proceed with Caution”:
Jag gillar det här med att Vincent och Catherine inte kan stanna borta ifrån varandra! Ritigt bra kemi! Och jag gillar britten med, han är grym! Dock känns det lite som en massa flashiga scener just nu, så jag surfar alltid runt lite undertiden jag ser detta avsnittet.

Grey’s Anatomy 9×03 ”Love the One You’r With”:
Åh, vilken Callie/Arizona scene i duschen! Känns som om allt faktiskt kan lösa sig mellan dem nu! Jag gillar tanken på Karev med den nya Internen – dock hoppas jag på ett förhållande… Jag gillar inte han som en player. Sen gillar jag April/Avery, jag hoppas det håller! Hela avsnittet var laddat med spänning! Jag gillar dock inte hur Owen och Cristina tog slut, jag trodde de äntligen hade en chans att överleva. Nu känns det som om det är lönlöst!

The Vampire Diaries 4×02 ”Memorial”:

 Jag trodde ”hot-vampire-sex” när de var där i skogen, men så började hon spy. Tyckte det var skönt, likaså var det skönt att Elena inte berättade om att hon spydde för Stefan! Hejja Damon! Tydligen har det något jätteband att byta blod mellan varandra (i vampyr världen)! Jag gillar också scenen i slutet med lyktorna – men tyckte det var tråkigt att Damon stack… Tyckte också det var tråkigt att Klaus inte var med! Go Klaroline!

Taggat:, , , , , , , ,

Kommentera

