Veckans Avsnitt v.43 #1

Downton Abbey 3×06:
Jag gillar hur tjejerna stod upp mot Lord Granthem när han tjafsade med Tom. Brandson är trots allt Sibylls dotters pappa! Det Old Lady Granthem gjorde för att få Cora och Robert tillsammans igen var en fin tanke, kanske inte anlednigen till varför, men endå. Det var skönt att hon fick fram att vilket beslut de än hade fattat skulle Sybil vara död…

Revenge 2×04 Intuition:
Jag älskade detta avsnittet! Jag tror detta mycket beror på att jag är glad att se Rebecca Logan från Greek som Nolans kärleksintresse, dock verkan hon ha något fuffens för sig! Åh vad glad jag blev när Amanda ramlade ner! Skönt att förhoppningsvis bli av med henne! Undra bara vad som händer när Emilys mamma får reda på att det inte är hennes verkliga dotter. Jag gillade också att man fick veta mer om vad som hände med Emily/Aiden. Jag hoppas det blir mer av dem nu! Känns som en liten ment-to-be könsla över de två.

Gossip Girl 6×03 ”Dirty Rotten Scandals”:
Den här säsongen har jag börjat gilla Serena mer och mer, jag tror det beror mycket på att hon är med Steven och att hon äntligen har mognat! Jag gillar Paige och Nate, men det Paige gjorde mot Serena var taskigt. Serena försökte bara vara snäll. Det jag tänkte mest på under avsnittet var: hur kunde Humphrey förråda sin enda/bästa vän så som han gjorde med Nate? Nate har alltid varit snäll mot honom, och Rufus – hur dåligt behandlade inte han sin son bara för att Ivy sa åt han att göra det, det hade jag inte förväntat mig! Chuck och Blair var jättesöta tillsammans i detta avsnitt. Nu hoppas jag inget kommer emellan dem så de kan vara tillsammans i slutet!

Hart of Dixie 2×04 ”Suspicious Minds”:
Åh, det är äntligen Zoe och Wade! Nu är det inte långt kvar innan det blir flickvän/pojkvän! Tycker jättemycket om scenen i slutet när de bestämde sig för att bara ligga med varandra – och att båda gillade tanken på det!
I avsnittet gillade jag dock inte Brick och Magnolina, hur svårt kan det vara att växa upp? De är trotts allt vuxna (nästan vuxen i Magnolias fall)!

Emily Owens M.D. 1×02 ”Emily and… The Alan Zolman Incident”:
Jag är fortfarande osäker på denna serien, men känner inte för att släppa den efter bara 2 asvnitt! Den har mycket potential! Men många gånger känns den lite väl tonårsaktig och barnslig. Dessutom hoppas jag på mer mellan Mika och EMily – de är toppen tillsammans!

New Girl 2×05 ”Models”:
Det Jess sa om Cecee var riktigt taskigt! Men när hon själv skulle stå modell dog jag av skratt! Hela det här med att Schmidt blir sur för allting är väldigt irriterande just nu! Hoppas han kan förändras och kanske återförenas med Cecee!

Taggat:, , , , ,

Kommentera

