Veckans Avsnitt v.43 #2

Better late than never, right?

Arrow 1×03 ”Lone Gunmen”:

 Det märks tydligt att Laurel och Oliver fortfarande gillar varandra. Jag tror allt det här med Tommy är för att Laurel trodde Oliver var död och att hon inte kan lita på honom när han kommer tillbaka.

Nashville 1×03 ”Someday You’ll Call My Name”:

Jag fattar inte riktigt vad det är Teddy har gjort? Hoppas det är något som han kan hamna i fängelse för! Jag gillar inte honom alls. För mig är det Rayna/ Deacon all the way! Fast deras barn var ju supersöta när de sjöng på talangjakten! Jag tycker Deacon borde välja Juliette, Rayna valde trots allt bort Deacon när han hade det som värst. Men det syns tydligt att Juliettes känslor är obesvarade, och det är sorgligt eftersom jag tycker det ser ut som om Juliettes känslor verkligen är äkta!

The Vampire Diaries 4×03 ”The Rager”:

Jag är glad att Elena och Rebekah överlevde varulvsgiftet. Jag är också glad att Klaus kom tillbaka! He is awesome! Jag gillar Phoebe Tonkins roll, hoppas hon kan bli mer än en vän till Tyler när Caroline dumpar honom för Klaus! Jag hoppas… Jag tyckte Meredith inte var världens snällaste i detta avsnittet, fattar hon inte att Damon behöver en vän? Vad spelar det för roll om det är henne? Men gillar hur han jobbade ihop med Klaus senare istället! Fattar dock inte det här med vampyrjägarsnubben och Jeremy. Är Jeremy en vampyrjägare nu? På riktigt? Eller gör han bara allt för att hjälpa Damon/Stefan/Elena? Och nu vill jag bara tilllägga: ELENA VÄLJ DAMON, NU!/span>

Grey’s Anatomy 9×04 ”I Saw Her Standing Here”:

Jackson och April passar super ihop! Dessutom stör jag mig inte lika mycket på henne just nu! Jag tycker Cristina gjorde rätt när hon slutade vara med hennes chef, jag tycker hn och Owen är perfekta för varandra. Dock har det inte gått så bra än… Kanske om han får tillbaka Teddy till Seattle – Cristina kanske flyttar tillbaka då? Jag hoppas fortfarande att den nya internen – ni vet hon som inte ville ligga med Karev ska få en större roll. De har diverse personers skor att fylla och hon verkar perfekt! Dessutom tror jag att hon kan vara ett bra förhållande till Karev, med betoning på förhållande. Jag tror det är vad han behöver!

Beauty and the Beast 1×03 ”All in”:

Det ända jag kommer ihåg från avsnittet är Vincent/Catherine, kan inte de fatta att de är mer ön vänner? Tycker de kan fokusera mer på det förhållandet, för det tror jag hela publiken är intresserad av! Hoppas för allt i världen att Catherine inte slutar tänka på sin mammas död och att man får veta mer ur Vincents bakgrund. I början hände massa när Catherine försökte lista ut något, men det slutade så fort hon slutade leta, eller?

Taggat:, , , ,

Kommentera

