Veckans Avsnitt v.44 #1

Downton Abbey 3×07:

Äntligen är Anna och Bates förenade igen! Som jag har längtat, och de passar så bra ihop! Det Tomas gjorde mot Jimmy var inte snällt, fast nu för tiden börjar jag tycka synd om Tomas. Är alla verkligen emot honom? Han kan inte vara genom rutten, eller? Jag tycker det är tråkigt att det händer så lite mellan Mary och Matthew när de väl har gift sig. Men det kanske blir mer sen i framtiden eftersom Matthew verkar mer och mer irriterad på att inte få barn…

Revenge 2×05 ”Forgivness”:

Att Emilys mamma bara kommer till Greysons sådär gör mig förvirrad, jag vill veta mycket mer av vad som hände i det förflutna! Jag blev jättesur när Amanda vaknade upp, jag vill att hon ska försvinna, NU! Men jag tyckte det Emily sa till Amanda om att inte berätta allt för Jack var väldigt fint, det märks att hon bryr sig!

The Mindy Project 1×04 ”Halloween”:

Jag gillar kemin mellan tjejerna, Mindy och sjuksköterskan! Värsta tjejgänget! Dock tycker jag inte om killen Mindy dejtar, för mycket show-off! Fast samtidigt är han så härlig med sin halloween kostym…

Hart of Dixie 2×05 ”Walkin’ After Midnight”

Att Wade blir avundsjuk är så härligt! Jag älskar alla Zoe och Wade scener! Men att George fortfarande är hung-up on Zoe, det är så dumt! Det var trots allt han som valde bort henne först, kan han inte bara låta henne gå vidare? Jag tycker att Annabeth och Lavon skulle bli ett grymt par, tråkigt dock att hon inte vågar säga till honom att hon gillar honom. Hoppas på mer Annabeth och Lavon i framtiden! Vill dock inte att Lemon ska fortsätta förstöra saker, give up Lemon! Du var dum nog att inte välja honom när du ville ha honom!

Taggat:, , ,

Kommentera

