Veckans Avsnitt v.44 #2

Emily Owens M.D. 1×03 ”Emily and… The Outbreak”:

 Jag hade trots dåliga recensioner på nätet sett framemot denna serien. Jag är besviken. Nu efter ett antal avsnitt har jag tröttnat mycket. Jag tänker ge serien nästa vecka med. Men jag tycker inte det händer så mycket. So what, Emily gillar glassögon killen, hennes resident gillar henne, alla sköterskor tror hon är gay… Det händer samma sak i varje avsnitt, ingenting. Den är oerhört dryg… Kan hon inte komma över honom lite snabbare? Eller i alla fall försöka?

New Girl 2×06 ”Halloween”:

Jag tycker Jess och Nick ska bli tillsammans nu, det är just nu den enda anledningen till att jag kollar. Schmidt var bara bra när han var med Cecee, och den svarta gubben är inte rolig.

Nashville 1×04 ”We Live in Two Different Worlds”:

I början, när Rayna låg där i sängen med Deacon, mina tankar sa bara YES! Undra vad Teddy hittade på med den där brunetten, hoppas det är något som får Rayna att lämna honom. Om jag ska vara ärlig tror jag att de hade något stort på gång, kanse inte helt lagligt heller. Jag ycker det är sorgligt att Juliette själv vet att hon inte har några vänner. Hon verkar vara en rätt okej person, fast haft en jobbig uppväxt. Gunnar tyckte jag gjorde rätt när han släppte blondinen för Hailey ett tag, men att hon är avis? Det är hon som har en pojkvän. Så mycket drama, I’m loving it!

Arrow 1×04 ”An Innocent Man”:

Jag tycker denna serien är grym! Fast fattade inte riktigt det i slutet, hade mamman skyflat pengar åt sidan för att förvara båten som de var med på? Jag gillar tanken på Arrow och Laurel, dock borde hon lista ut rätt fort vem det är, eller? Särskilt nu när polisen tog Oliver. Jag vill veta med en gång vad som kommer hända! Riktigt spännande. Nu finns misstankarna där och då borde det vara svårare för Oliver att vara Arrow.

Beauty and the Beast 1×04 ”Basic Instinct”:

Jag vte inte vad jag ska skriva. Det händer såpass lite i varje avsnitt. Jag tycker det är lite tråkigt att hon inte fokuserar lika mycket på att hitta sin mammas mördare som innan Men nu har hon istället Vincent som finns där, det förklarade en hel del. Jag tyckte det var fint när han gav upp sig själv, fast man kunde se att han inte skulle stanna länge. Det skulle inte vara en bra story i så fall!

The Vampire Diaries 4×04 ”The Five”:

 Det här var väldigt spännande. Jag gillar speciellt Damon/Elena scenen. Hittills tycker jag att ingen av dem har betet sig som monster. De har bara gjort det som ligger i deras natur. Jag tycker Rebekah och Matt är väldigt gulligt. Det tyckte jag redan förra säsongen, det var därför jag var så förvånad när hon dödade dem. Jag tycker också det är roligt att April och Rebekah har blivit vänner, hon är inte så hemsk. Just nu tycker jag bara Stefan är jobbig med all sitt tjat om att han inte kan hjälpa Elena tillräkligt och att hon inte ska bli som Damon. Det är väll hennes val? Jag visste att Klaus inte skulle vara borta länge, och hans comeback var inte direkt liten! Historien om ”The Five” var väldigt interesant och det var skönt att höra att Rebekah faktiskt har älskat. Det kanske gjorde henne så hårdhudad idag? Frågan är bara, när kommer resten av ”The Five”? Jag saknade Caroline och Tyler i detta avsnittet! Jag vill veta mer om den nya varulvstjejen och vad hon har med Klaus och göra…

Taggat:, , , , ,

Kommentera

