Monarch of the Glen Säsong 3

 

Genre: Drama
Avsnitt: 12
Tid: 55 minuter
Release: 2001-2002
Samanlagda säsonger: – avslutad serie 
Skådespelare: Alexander Morton, Susan Hampshire, Hamish Clark, Dawn Steele, Alastair Mackenzie, Richard Briers

Handling: Glenbogle ligger i financiellkris och Stella Moon skickas för att berätta för Artie hur han ska ta sig ur detta. Men är det något annat i luften? Och är Lexie avundsjuk? Molly och Arthur tjafsar som vanligt, likaså gör Arthur och Killwillie.

Jag tycker: Jag tycker denna säsongen var minst lika bra som annars! Jag älskar verkligen Artie/Lexie och var jätteglad när Stella försvann! Jag gillar dock inte döden i slutet av säsongen! Var de tvugna att döda honom?!

Taggat:

2 thoughts on “Monarch of the Glen Säsong 3

  1. Sofia - En blogg om tv-serier 26 november, 2012 kl. 04:05 Reply

    Vad kul att det är en till som ser på Monarch of the Glen! Jag hade ledigt för några veckorsedan och plöjde igenom nästan hela serien, men såg det sista avsnittet igår!

    Säsong 3 är nog min favorit säsong och Archie och Lexi är underbara! Hector saknar jag dock han är så charmig och rolig!

  2. Jouline 16 december, 2012 kl. 10:27 Reply

    Hej! Vill du göra ett länkbyte?🙂

Kommentera

