Revenge Säsong 2 avsnitt 7-9

Jag har sagt det tidigare, men jag hatar Ashley mer och mer. Sedan med tanke på att hon har legat med Conrad gör allt värre! Men jag gillar som sagt hur Aiden och Emily är tillsammans. Det är spännande att se deras historia och hur de träffades.

Jag gillar också att Daniel tog över Grayson Global, men hoppas inte de där konstiga onda människorna får tag på honom (missade namnet). Dessutom vill jag veta mer om dem! Ungefär som med bröderna som hjälpte Declan och Jacks bar. Det var ett fint sätt att få veta på. Men jag hoppas verkligen de försvinner i en snar framtid. Klarar inte när det är så sjukt många skurkar att hålla reda på!

Taggat:

Kommentera

