Revenge 2×10 ”Power”

Jag gillar när Victoria och Emily parar ihop sig mot Daniel. Värsta paret ju! Sen gillar jag Aiden och Emilys gräl, önskar det bara hade varit på riktigt så det inte blir ett så perfekt förhållande!

Jag insåg just att det kommer bli skönt med att Jack är borta ett tag. Hoppas inte att han får all uppmärksamhet bara. Förstår inte syftet med att ha kvar honom i serien. Kan inte bara han ta med sig Amanda och Carl någonstans? Emily gillar ändå Aiden nu…

Daniel är bara jobbig. Nu vill han ha Emily igen! Det var han som dumpade henne och var med Ashley istället. Är han lite trög? Och allt det här med Nolan! Varför måste han vara så nyfiken? Nu låter jag som jag bara klagar. Men jag gillade avsnittet! Gillar bara inte att det var så mycket i samma stil som flera andra avsnitt. Det händer en massa, men samtidigt har inget riktigt hänt om du förstår vad jag menar. Det är bara småsaker hela tiden just nu. Jag skulle vilja veta mer om ”the Initiative”, det var inte alls med i förra säsongen…

Taggat:

Kommentera

