Nashville Säsong 1 Avsnitt 5-8

Detta är vad jag tyckte om Nashvilles femte till åttonde avsnitt:

 Jag gillar Juliette mer och mer. Jag gillar också hur hon blir när hon är med Sean. De passar så grymt bra ihop och jag är glad att hon äntligen har hittat en kille som bryr sig lika mycket om henne som hon gör om honom. Dock känns det väldigt drastiskt att de gifter sig redan, är det bristen på sex, eller älskar Juliette verkligen honom? För det förtjänar hon!
Efter hela storyn med hennes mamma, ser jag Deacon på ett nytt sätt. En bra förebild för Juliette och det är en sådan vän jag själv skulle vilja ha.

Jag gillar inte Rainas man alls, tycker han bara är slösseri med tid och hoppas det som hände i de senaste avsnitten gör att han försvinner snart! Dessutom är det hon och Deacon, får aldrig nog av de två! De är så fantastiska ihop. Tycker det är jättetråkigt att de inte har pratat med varandra i stort sett något alls nu det senaste. Allt jag säger är: Raina, fatta vem det är du ska vara med och dumpa Teddy!

Jag tycker det är skönt att Scarlett dumpade Avery. Dock gillar jag inte att hon håller fast vid honom, men å andra sidan kanske det inte bara är att gå vidare med en gång? Jag gillar att Gunnar förstår hur mycket han gillar Scarlett, och jag hoppas på de två i framtiden!

Tillsist, Raina och Juliette. Jag tycker de är en grym kombination! Jag vill se mer av dem! Dock skulle det vara tråkigt om de helt plötlsigt blev vänner. Älskar de spydiga kommentarerna som uppstår mellan dem. Skulle vara grymt tråkigt annat!

Taggat:

2 thoughts on “Nashville Säsong 1 Avsnitt 5-8

  1. Tanja 2 februari, 2013 kl. 08:52 Reply

    Jag älskar Nashville. Det är en av mina favoritserie! Den och The Mob Doctor. Så himla synd att dom la ner den! Den blev bara bättr eoch bättre fö rvarje avsnitt ju!

    • Sara K 3 februari, 2013 kl. 05:49 Reply

      Jag håller med! Fast det är ju en industri som i stort sett bara bryr sig om pengar. Om de inte får in tillräckligt spelar det ingen roll om det är bra. Tyvärr…

Kommentera

