Ny bloggare, Irma

Jag är en 17-årig tjej som är bästa vän Sara som hållit i denna blogg i några år nu. Jag själv följer inte så många serier som Sara gör men något jag älskar att titta på är kriminalserier speciellt CSI, NCSI, The mentalist och många mer. Kan även hända att jag kollar på olika komediserier också.

Men när det kommer till film har jag lite annorlunda smak än när det gäller serier. Jag älskar att titta på barn filmer har nog sett dem flesta. Men när det kommer till filmer så tittar jag på det mesta men försöker dock undvika skräck då det inte riktigt står högt upp på min gilla lista.

IMG_3559

irma

Kommentera

