Nashville 1×10 ”Be Careful of Stones That You Throw”

Spoiler varning!

Det jag frågade mig själv i höstas har jag nu fått svar på. Juliette är inte kär i Sean. Eller är hon det? Försöker hon få honom att förstå att han förtjänar bättre?

Jag vill inte att Rayna och Teddy ska ordna allt. Men jag gillar hur han stod upp för henne när det gällde dotterns pappa. Kanske det är Deacon? Han var trots allt tillsammans med Rayna precis innan hon gifte sig med Teddy. Jag hoppas verkligen att det är Deacons barn, jag vill nämligen att han ska komma in mer i serien igen. Det känns inte alls kul när han är på sin egen kant, även om det går bra för honom. Jag gillar också hur Deacon frågade ut alla om Rayna och hennes turné. Hoppas, hoppas de kan komma varandra närmare nu när Teddy och hon har det svårt!

Jag gillar hur Scarlett stog upp för sig själv när Avery dumpade bandet. Det var också fint det hon gjorde för killarna. Men också att hon valde Gunnar tillsist. Han som var så otroligt ledsen när han fick veta om bandet och om att hon skulle träffa Avery igen. Dock gillar jag inte Scarletts sångröst, alldeles för ljus och jobbig…

Slutsats, jag vill veta mer om vem Raynas dotters biologiska pappa är, och jag vill veta om Juliette älskar Sean, de passar så grymt bra ihop!

Taggat:

Kommentera

