Grey’s Anatomy Säsong 9 Avsnitt 5-9

Vad jag gillade i de här avsnitten: 
– Jag gillade att Arizona, Meredith och Callie blev Baileys bridesmaids!
– Jag gillar hur de nya ”interns” kommer in och får större roll. Kanske skaparna har förståt att det börjar bli lite tråkigt med samma gamla vanliga skådespelare?
– LIZZIE, Dereks syster! Give me some more family drama please!
– Jag gillar det Owen gjorde för Cristina, detta kanske äntligen kan vara en vändning för dem!
– Callie’s utbrott mot Arizona, hon måste verkligen säga mer vad hon tycker!
– Meredith blev äntligen gravid! Finally! Bara det inte händer något hemskt nu…

Vad jag inte gillade:
– Jag gillar inte hur Karev håller på med sin intern. Visst det är lite meant to be känsla över dem, men måste han ge henne dåligt självförtroende från början.
– Jag gillar inte hur Avery/April håller på! Ni förstör bara för andra i er omgivning!
– Visst, det Bailey gjorde för Webber var snällt. Men kan hon aldrig sätta sig själv först? Jag gillar inte att hon alltid ska missa sina chanser att vara lycklig!

Taggat:

Kommentera

