The Carrie Diaries 1×01 ”Pilot”

Jag älskade det jag såg i piloten. Som ett SATC fan är jag överlycklig över denna serien, likadant ur en tonåringsperspektiv!

Jag gillar att Carrie är självsäker, men samtidigt märks det att hon inte är samma tjej som i SATC. Nu verkar hon vara mycket mer osäker när det gäller sex och killar. Fast samtidigt är hon inte lika beroende på människorna omkring sig, så som hon var till exempel med Aiden och Big.

Familjen Bradshaw verkar vara mycket splittrad efter mammans död. Jag tror de kommer att fokusera mycket på det genom serien. Det märkte man bara om man jämnförde början och slutet. Mycket mer känslor mellan syskonen och pappan. Sen vill jag tillägga att det inte är så konstigt att Carries garderob senare var så stor, med tanke på hennes mammas…

Att ena killkompisen var gay och att tjejen skulle bli dumpad var nästintill uppenbart. Tyckte det var tråkigt att de på sätt och vis spoilade fram det med hintar igenom hela avsnittet.

Och Maggie/Polisen, jag vill veta mer! Dessutom var han riktigt söt! Något jag ser fram emot helt klart…

Jag ska fortsätta kolla och hoppas på att serien håller i sig! Fram tills nu gillar jag den! Längtar redan tills nästa vecka!

sara

Taggat:

One thought on “The Carrie Diaries 1×01 ”Pilot”

  1. CelebrityLife 19 januari, 2013 kl. 05:33 Reply

    Var gärna med i min Blog Award! Vinnaren får stora bildlänkar i menyn tills nästa Blog Award är. Röstningen kommer att vara om en vecka och hållas i polls ”)

    Direktlänk: http://celebritylife.blogg.se/2013/january/blog-award.html#comment

    Lycka till och jag ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer:/
    //CelebrityLife

Kommentera

