Deception Säsong 1 avsnitt 1-3

Okej, vad ska man säga mer än att jag älskar serien? Det känns som Revenge, blandat med Veronica Mars och sedan har man lagt till en hel massa bra saker! Denna tror jag definitivt kommer att bli förnyad, bara av hur bra skådespelarna och handlingen är.

Jag gillar att Joanna lever ett dubbel liv, och jag gillar hur hon fortfarande bryr sig om familjen Bowers. Flashbacksen in general kommer väldigt bra till och passar bra ihop med resten av handlingen. Jag gillar kemin mellan Julian och Joanna, men hoppas verkligen inte att han är mördaren. Vet verkligen inte vem man ska tro är det. Alla verkar ha sina motiv.

Mia är Vivians dotter. Det var inget jag hade väntat mig. Just nu väntar jag bara på att sanningen ska komma fram, men samtidigt är det skönt att det tar lite tid. Gillade killen hon var med i senaste avsnittet, men att han betalade för att spöa någon? Vad handlar allt det där om?

Edwards karaktär, med tillhörande familjedrama är bara irriterande. Jag finner det inte intressant. Fast det kommer säkert ha någon mening senare. Känns som om allt i den serien har det!

Helt klart en serie jag rekommenderar! 

sara

Taggat:

Kommentera

