1600 Penn Avsnitt 1-3

Jag blev förvånad över hur mycket jag gillade den. Helt klart en serie som får mig att bli glad! Det slutade med att jag streckade alla tre avsnitten, men det spelar ingen roll eftersom de endå bara är 20 minuter långa.

Jag gillar hur ”mamman” blir bättre och bättre vän med barnen hela tiden. Både de minsta och de äldre. Det blir också spännande att se hur Becca hanterar detta med att vara mamma, och dessutom ensam stående. Jag förstod inte till en början att det var Marshall hon varit tillsammans med tidigare.

Hur kan man inte älska Skip? Jag hoppas de fortsätter ha honom som han är nu och inte ändrar för mycket med hans karaktär. Tror det kan bli för mycket ibland.

Alltså en serie jag rekomenderar! (I alla fall de 3 första avsnitten)

sara

Märkt:

Lämna en kommentar